Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Les va fer Monica Craig quan va visitar l'illa amb la seva mare l'any 1953
El Museu Puget a Dalt Vila es converteix fins al novembre en una màquina del temps. Acull una exposició de 50 fotografies d’Eivissa de fa més de 70 anys. Les va fer una dona anglesa quan va viatjar a l’illa amb la seva mare l’any 1953.
Nomia Monica Craig i tenia 28 anys quan va visitar Eivissa amb la seva mare. Una donació tan inesperada com sorprenent per la qualitat les instantànies.
Fins i tot varen arribar 8 fotografies a color de gran qualitat. Una finestra a una Eivissa quasi oblidada que es pot visitar fins al 9 de novembre.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703