El Comitè de Seguretat del Pacient investigarà l'incident per proposar "possibles mesures de millora" en relació amb els protocols
188
El Comitè de Seguretat del Pacient investigarà el robatori d’un nadó a l’Hospital de Basurto, a Bilbao, un incident que el Govern basc considera “un cas aïllat”. Segons la consellera basca de Salut, Gotzone Sagardui, la investigació ha de servir per proposar “possibles mesures de millora” en relació amb els protocols de seguretat. Això després que la nit de dimecres una jove de 24 anys, vestida de sanitària, va entrar al centre hospitalari i en va sortir amb un nadó que acabava de néixer. La dona ha estat detinguda dijous, després d’haver deixat l’infant a les portes d’un habitatge a Bilbao.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura