L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Un dels tres tripulants del "narcosubmarí" continua fugit, mentre que els altres dos han ingressat a presó
El “narcosubmarí” capturat a Galícia amb 3.000 quilos de cocaïna al seu interior ha estat col·locat a terra aquest dimecres.
Ara, els equips d’especialistes fan l’inventari de la droga, valorada en uns 100 milions d’euros al mercat negre. Són membres de la Guàrdia Civil i del Servei de Vigilància Duanera els que han pogut accedir a l’interior del submarí, de 20 metres d’eslòra, per extreure’n el material.
Un dels tres tripulants del “narcosubmarí” continua fugit, mentre que els altres dos han ingressat a presó sense fiança per ordre del jutjat de Cangas.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues