Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Un dels tres tripulants del "narcosubmarí" continua fugit, mentre que els altres dos han ingressat a presó
El “narcosubmarí” capturat a Galícia amb 3.000 quilos de cocaïna al seu interior ha estat col·locat a terra aquest dimecres.
Ara, els equips d’especialistes fan l’inventari de la droga, valorada en uns 100 milions d’euros al mercat negre. Són membres de la Guàrdia Civil i del Servei de Vigilància Duanera els que han pogut accedir a l’interior del submarí, de 20 metres d’eslòra, per extreure’n el material.
Un dels tres tripulants del “narcosubmarí” continua fugit, mentre que els altres dos han ingressat a presó sense fiança per ordre del jutjat de Cangas.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat