Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Des de l'arribada dels seus tècnics, Eduardo Prendes i Betty Menéndez, ara fa 21 anys, l'escola ha viscut un impuls
A Sant Antoni de Portmany hi ha una badia, ideal per a la pràctica del piragüisme. És l’aula de formació dels infants del Club Nàutic de Sant Antoni, que viu una època de creixement.
L’impuls que arrossega i millora desenes de joves arribà, ara fa 21 anys, amb Eduardo Prendes, exolímpic a Atlanta, i la seva dona, Betty Menéndez.
Des de l’arribada de Prendes, el Club Nàutic Sant Antoni s’ha convertit en referència de formació a les illes. Sense anar més lluny, en la darrera Copa Balear, ha estat el segon club amb més medalles, onze. I fa dos anys Bruno García va aconseguir dues plates al Mundial Júnior.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
L'home, de 34 anys i nacionalitat colombiana, va rebre l'alta hospitalària diumenge passat