És la primera persona discapacitada a cobrir la travessia i el segon nedador que ho fa en menys temps
El nedador menorquí Martí Riera s’ha convertit aquest dimarts en la primera persona amb una discapacitat a cobrir la travessia entre Menorca i Mallorca.
Ha tardat sols 10 hores i 13 minuts, menys de la previsió inicial, que era fer el recorregut en prop de 13 hores. Riera ha sortit de Menorca a les 5.28 hores i ha arribat al cap de Freus de Mallorca a les 15.41 hores.
Ara, però, per tornar a Menorca han tingut una avaria al vaixell en què hi viatjaven i troben que arribaran devers les 23 hores.
Riera és el tretzè nedador a cobrir aquest trajecte sense neoprè i el segon, després de Christian Gojeneel, que ho fa en menys temps.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut