Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Concretament, el nombre de persones que han superat la malaltiaen les darreres 24 hores és de 105, mentre que el de positius nous és de 42.
131
Les Illes Balears han registrat 42 casos positius nous en les darreres 24 hores, mentre que el nombre de curats avui és més del doble: són 105 persones. En total, les persones que han passat la malaltia en un any són 56.605.
No s’ha notificat cap nova mort, i hi ha 63 casos actius manco que ahir. Ara mateix tenen la malaltia 1.304 persones.

Pel que fa a les dades de vacunació, fins ahir dia 11 s’havien aplicat 105.080 dosis, i 29.482 persones han estat ja vacunades completament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals