Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
La protecció dels menors és primordial i que només el codi penal no és suficient per lluitar contra la violència de gènere, sinó que és clau la formació i l'educació
Aquest dimecres ha tengut lloc la Comissió de Seguiment i Avaluació dels Acords del pacte d’estat en matèria de violència de gènere. La fiscal de sala delegada de violència de la dona, Pilar Martín, ha parlat sobre com ha influït la pandèmia en les víctimes. Ha explicat com s’han reduït el nombre de denúncies durant la crisi sanitària però que això no significa una menor existència de la violència de gènere.
Martín ha exposat que la pandèmia ha suposat un retard de tots els procediments judicials, i que la xifra de dones que denuncien encara és molt baixa. A més, la fiscal ha dit que la protecció dels menors és primordial i que només el codi penal no és suficient per lluitar contra la violència de gènere, sinó que és clau la formació i l’educació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis