Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

Fernando Simón diu que la incidència de la malaltia comença a baixar
A Espanya, en les darreres 24 hores, hi ha 4.266 casos nous positius de coronavirus, i se superen ja els 200.000 en el conjunt del país. El darrer registre de defuncions notificat és de 399, en les darreres 24 hores, i se suma un total de 20.852 víctimes mortals. Quant a la xifra de pacients donats d’alta, supera ja els 80.500, amb un increment en les darreres hores de 3.230 altes.
Una tendència que el comitè tècnic del coronavirus interpreta com un senyal positiu a favor del fet que les mesures de confinament estan funcionant.
Les mesures de restricció del moviment funcionen, diu Fernando Simón. També destaca que s’ha augmentat molt el nombre de proves. S’ha passat de fer-se menys de 200.000 PCRs a la setmana a fer-ne més de 700.000. El 3,1% d’aquestes proves setmanals són positius i això, afegeix Simón, demostraria que la incidència de la malaltia comença a baixar.
També s’ha referit a la decisió del Govern central de permetre sortir els infants al carrer a partir del 27 d’abril i ha fet una crida a la responsabilitat individual.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar