Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Els contagiats pertanyen al mateix entorn familiar i son asímptomàtics
El d’Eivissa és el segon brot que es detecta. Afecta 6 persones del mateix entorn familiar, totes elles asimptomàtiques, que reben seguiment per part de la Clínica Nostra Senyora del Roser.
Ja fa 97 dies que no s’ha de lamentar cap mort per COVID-19 a les Pitiüses i no hi ha casos positius entre els professionals sanitaris.
La xifra de pacients actius és de 18, el 77% lleus o asimptomàtics. I només hi ha 4 pacients hospitalitzats, un d’ells el motorista accidentat de 25 anys que es troba estable dins la gravetat a l’UCI de Can Misses.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals