El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
La Unitat de reproducció assistida ha realitzat en 2022 gairebé 1.600 consultes, entre elles 83 de fecundació in vitro i 72 d'inseminació artificial
La posada en marxa del nou Centre de Reproducció Assistida de l’hospital Can Misses evitarà fins a 600 desplaçaments anuals a Mallorca.
S’impulsaran totes les prestacions incloses en el servei de fecundació in vitro. Com el cas de l’extracció i implantació d’òvuls, que avui dia es fa a l’hospital Son Llàtzer; destacant els pacients oncològics.
El nou centre de reproducció tindrà una superfície de gairebé 350 metres quadrats i un pressupost de més d’1 milió d’euros.
La Unitat de reproducció assistida ha realitzat en 2022 gairebé 1600 consultes, entre elles 83 de fecundació in vitro o 72 d’inseminació artificial.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta