Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Constarà de 1.600 metres quadrats, 25 consultes i podrà atendre 18.500 vesins de la capital eivissenca
D’aquí a dues setmanes entrarà en funcionament a Eivissa un nou centre de salut. És el centre de salut de Vila, que constarà de 25 consultes i podrà atendre devers 18.500 veïns de la capital eivissenca. Està habilitat a la primera planta i el soterrani de l’antic hospital de Can Misses, l’actual edifici ‘J’ del complex sanitari.
Hi haurà més de 30 professionals fent-hi feina, un personal sanitari que la setmana que ve ja farà la mudança cap a les noves dependències. Les obres del nou centre varen començar tot just fa dos anys i han costat 4 milions d’euros.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar