El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
La negociació afecta el 75% de la plantilla
El nou conveni col·lectiu que el comitè d’empresa d’EMAYA negocia des de fa cinc mesos es podria signar aquest divendres. Segons afirma el president del comitè, Jesús González, les negociacions estan molt avançades i tot apunta que divendres podria fer-se realitat.
La negociació afecta el 75% de la plantilla. Actualment fan feina a EMAYA 574 treballadors fixos, i 200 eventuals a tallers, a recollida de residus i neteja de carrers. Segons González, si aquest conveni s’aprova, garantirà la seguretat de tots els treballadors de l’empresa més gran de l’Ajuntament de Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Reclama alternatives a les batudes de caça de cabres, paons reials i altres espècies no autòctones que s'han estès per l'illa