La cantant Anna Ferrer, pregonera de Maó el 2026: “S’han de conservar els llocs de trobada”
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
Les immobiliàries rebutgen la moratòria perquè paralitzarà l'economia durant 4 anys
En dos anys, Menorca ha incrementat un 30% les places turístiques, passant de les 63.000 de 2019 a les 83.500 actuals. D’aquestes places turístiques, una de cada 3 és un llit d’hotel, la resta són de lloguer vacacional, apartaments, habitatges i estades turístiques. En menor proporció, hi ha 1.800 places d’hotels rurals, agroturismes i hotels d’interior i 1.000 places més a càmpings.
Així i tot, l’illa encara no ha arribat al sostre de les 95.000 places turístiques previstes al Pla Territorial de 2003. Les 11.500 places no sol·licitades són les que, ara, queden bloquejades per la moratòria del Decret llei.
El sector immobiliari no entén l’objectiu d’aquesta mesura. Per a ells ha estat una sorpresa i la qualifiquen de molt negativa.Creuen que causarà inseguretats jurídiques que paralitzaran l’economia de l’illa durant quatre anys i han titllat les formes de la nova mesura de poc elegants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
El Govern ha obert diligències perquè no és segura