Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Segons el conseller de Mobilitat, Marc Pons, aquest augment es traduirà en més freqüències
Les companyies aèries i les navilieres que operen entre les illes calculen que el nou descompte de resident del 75% provocarà un augment de la demanda d’entre un 15 i un 20%.
En el cas de les companyies aèries, es podria traduir en 126.400 passatgers més. Air Nostrum, Air Europa i Trasmediterrania han destacat que les darreres hores ha augmentat la demanda per a aquests trajectes. Air Nostrum ja aplica una tarifa de 9 euros per trajecte, una oferta a la qual també se suma Air Europa a partir de dissabte.
El conseller de Mobilitat, Marc Pons, ha destacat que aquest augment de la demanda anirà acompanyat d’un augment de les freqüències, i no només se’n beneficiaran els residents.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions