Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La resta d'obres d'ampliació finalitzaran el mes de febrer
El servei de rehabilitació de l’Hospital Comarcal d’Inca ja s’ha traslladat al nou edifici, que s’ha construït amb les obres d’ampliació. Es tracta d’un espai de 670 metres quadrats que permetrà donar una atenció més bona als pacients. Hi fan feina 17 fisioterapeutes i 3 auxiliars d’infermeria.
A més de la zona de rehabilitació, també s’amplien la zona de Cures Intensives i les Urgències. Les obres, pressupostades en més de 8 milions d’euros, permetran crear circuits diferenciats per les urgències d’adults i les pediàtriques. A més, s’incrementen de 4 a 8 els llits de cures intensives.
Aquest dijous la consellera de Salut i Consum, Patrícia Gómez, ha visitat l’hospital. Segons Gómez, les obres donaran resposta a l’increment de població que ha viscut la comarca d’Inca. Així, inicialment, l’hospital es va construir per donar cobertura a 84.000 persones, i avui dia ja n’atén 132.000.
Es preveu que les obres estaran acabades el pròxim mes de febrer, en el termini de dos anys previst inicialment.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície