Els apicultors de Formentera s’enfronten al problema de la sequera agreujat per l’afectació de l’arna de la cera
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%
Continuen les queixes dels funcionaris de l'Institut de Medicina Legal
En el tercer dia de funcionament del nou edifici dels jutjats i els treballadors de Medicina Legal continuen reclamant un altre espai per desenvolupar la seva feina, no volen estar al soterrani.
A més de les goteres i les males olors a causa de les darrers pluges es queixen, entre altres coses, de la possibilitat que coincidissin en un mateix espai víctima i agressor. El jutge degà ha assegurat que ja s’ha creat un despatx perquè el metge forense reconegui i atengui les víctimes de Violència de Gènere a la tercera planta, i no al soterrani, però que no es pot donar una resposta integral a les demandes.
També ha avançat que la primera planta podria albergar en el futur una secció permanent desplaçada de l’Audiència Provincial. Es donaria així resposta a la demanda que la junta de jutges d’Eivissa varen fer ara fa uns 20 anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%
Està acusada de pertinença a grup criminal, delicte contra la salut pública, atemptat contra l'autoritat i delicte contra la seguretat viària
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia