Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La consellera de Presidència, Cultura i Igualtat, Pilar Costa, ha donat compte dels nomenaments
El nou Govern balear ha designat aquest divendres en la seva primera reunió executiva al secretari autonòmic de Memòria Democràtica i Bon Govern, que serà el dirigent de Podemos Jesús Jurado, i a 22 directors generals, part dels quals ja estaven en l’anterior gabinet.
La consellera de Presidència, Cultura i Igualtat, Pilar Costa, que repeteix com a portaveu de l’executiu, ha donat compte dels nomenaments en concloure el Consell de Govern inaugural de la legislatura.
En la reunió s’ha aprovat el decret que regula la creació de la secretaria autonòmica d’Universitat i Recerca, que coordinarà les direccions generals de Política Universitària i Recerca i de Política Lingüística, integrades en la Conselleria d’Educació; i de la secretaria autonòmica de Memòria Democràtica i Bon Govern, que coordinarà les direccions generals de Memòria Democràtica, de Transparència i Bon Govern i de Participació i Voluntariat, dins de la Conselleria d’Administracions Públiques i Modernització.
Pilar Costa ha explicat que, juntament amb el canvi d’estructura i els nomenaments de secretari autonòmic i directors generals, també han estat designats secretaris generals de les conselleries i s’ha reformulat la relació de llocs de treball de personal eventual de confiança, que suma 20 llocs més que en la passada legislatura en afegir les places d’una conselleria més i de secretaris de caps de gabinet.
Iago Negueruela, l’home fort del Govern amb la ‘macroconselleria’ de Turisme, Treball i Economia
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13