Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

L'Ajuntament ha de cedir el solar a la Conselleria de Salut
El futur Punt d’Atenció Continuada de Manacor es construirà al parc del Molí de’n Baió, en una parcel·la municipal al passeig del Ferrocarril. Fa devers un any que s’hi va instal·lar un parc caní. Una instal·lació que molt probablement s’haurà de desmuntar. Salut troba que és la ubicació més adequada per al PAC perquè permetrà dividir la ciutat en dues zones sanitàries i també per la seva proximitat amb l’hospital. Ara falta que l’Ajuntament de Manacor firmi la cessió dels terrenys perquè es pugui iniciar el projecte.
Manacor té en aquests moments una població de 44.000 habitants però només disposa d’un centre de salut, el de sa Torre, que ha quedat petit.
El Govern diu que el projecte tendrà la màxima prioritat. El solar disposa de 4.700 metres quadrats on es construirà un edifici de planta baixa i dos pisos de 1.200 metres quadrats cadascun.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval