Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Provinents dels nuclis urbans i amb formació o experiència laboral
A Espanya ha baixat més d’un 30% l’entrada de migrants de forma irregular per via marítima fins el 31 de juliol d’enguany, segons el darrer informe del Ministeri de l’Interior. Això sí, els migrants que utilitzen la ruta algeriana que arriba a les Balears augmenta un 14%. Hem parlat amb Laura Bosch, treballadora social amb més de 20 anys d’experiència en l’atenció de migrants en procés de regularització a Mallorca, per conèixer millor qui arriba a les nostres costes en barca de manera irregular.
En aquest sentit, Bosch explica que ara mateix hi ha un nou perfil de migrant que arriba per la mar. Una nova generació que ve de les ciutats i que té formació. D’altra banda, també assegura que la majoria dels que venen del sud del Sàhara no queden, sinó que parteixen cap a França o altres països europeus.
Tanmateix no hi ha xifres, ni es creuen dades com les del padró o les de les arribades per l’aeroport amb visat de turista que no tornen. La manca de dades els dificulta la feina i l’acollida, i ho reivindiquen des del sector per poder dur a terme una millor atenció als migrants i facilitar-ne integració.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre