Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Veu amb bons ulls l'amnistia urbanística que permetrà legalitzar construccions en sòl rústic de transició
Fer créixer els edificis en alçada i construir habitatges a preu limitat o de protecció oficial. Són dues de les propostes del nou president dels arquitectes pitiüsos per solucionar el problema de l’habitatge.
Lluís Oliva és mallorquí i fa tretze anys va arribar a Eivissa per fer feina d’arquitecte. Des de fa uns dies és el nou president dels arquitectes pitiüsos, un dels més joves que ha tengut la demarcació. Tot i que a Eivissa fins ara no s’ha apostat per fer créixer els edificis en alçada, creu que és una bona solució.
A les Pitiüses, la majoria de les promocions són de luxe i, per això, creu que s’han de fomentar els pisos de protecció oficial i de preu limitat. I un bon lloc, diu, és el sòl rústic de les àrees de transició.
Veu amb bons ulls també l’amnistia urbanística que permetrà legalitzar construccions, ara se n’estan tramitant un centenar de peticions. I sobre els planejaments municipals, creu que és urgent que municipis com Sant Josep o Sant Antoni els renovin.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"