Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
S'havia de construir des d'un heliport a un palau de congressos i un velòdrom. L'Ajuntament no hi renuncia i reclama que s'hi incorpori
El nou Pla Territorial de Menorca elimina les grans infraestructures d’àmbit insular que preveia des de fa 18 anys. Les principals es contemplaven a Ciutadella, on s’havia de construir des d’un heliport a un palau de congressos i un velòdrom. L’Ajuntament no hi renuncia i reclama que s’hi incorporin.
El Consell Insular de Menorca elimina del Pla Territorial Insular les grans infraestructures previstes a Ciutadella. Entres les quals, un heliport per facilitar evacuacions d’urgència, un palau de congressos, una pista de motocròs o la pista voltadora expropiada per més de 7 milions d’euros, després d’una sentència judicial. L’Ajuntament troba a faltar aquestes infraestructures supramunicipals.
Tot i que aquestes infraestructures no es fan constar expressament al nou PTI, els tècnics de l’equip redactor asseguren que en cap cas això no vol dir que aquests projectes no es puguin rescatar, si hi ha interès polític.
En la mateixa situació es troben altres projectes, com la pista de tir amb arc que s’havia de construir al centre de l’illa o el centre superior per a l’ensenyament superior universitari projectat a La Mola. El que sí que es descarta del tot és la implantació d’una línia de tramvia entre Maó i Ciutadella.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca