Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Homar ha rebut un 58% de suport en el 16è congrés regional d'UGT Illes Balears que es clausura aquest dimecres
Imatge d'UGT Balears / Europa Press.
376El que serà proclamat nou secretari general d’UGT a les Balears, Pedro Homar, que ha rebut un 58% de suport en el congrés que es clausura aquest dimecres, s’ha compromès a promoure la unitat en el sindicat, després de diversos mesos de ruptura en els quals ha estat encapçalat per una gestora.
“Partim d’una situació una mica complicada, a ningú li escapa que hi ha hagut una temporada llarga de ruptura entre les dues federacions més importants, i és una qüestió que per a mi s’ha tancat el capítol: A partir d’ara començarem a construir perquè som un sindicat que comença per la paraula ‘unió’ i hem de fer exactament això”, ha manifestat en declaracions als mitjans.
Ha recalcat la seva aposta absoluta “pel diàleg, pels ponts i per la comunicació que estan en l’ADN de la UGT”. “És el que ens defineix i ens distingeix dels sindicats corporatius”, ha afegit, abans de la clausura del 16è congrés regional d’UGT Illes Balears, a la qual assisteix el secretari general del sindicat, Pepe Álvarez.
En relació amb la situació dels treballadors de les Balears, la seva major preocupació és la dificultat d’accés a l’habitatge, una qüestió que “encara que no tingui relació directa amb el món laboral, té una implicació directa amb els salaris i el benestar de la gent, quan les pujades que pugui haver-hi a través dels convenis o del salari mínim interprofessional, se les menja la pujada de l’habitatge i el lloguer”.
“Com a interlocutors socials, és una qüestió en la qual haurem d’estar damunt perquè les Balears ja s’identifiquen amb el cost de la vida”, s’ha compromès i ha incidit que si fins ara aquest elevat cost s’associava al fenomen inherent de la insularitat, en l’actualitat, afectat per l’especulació de l’habitatge, “ha arribat a un punt insostenible”.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata