L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Homar ha rebut un 58% de suport en el 16è congrés regional d'UGT Illes Balears que es clausura aquest dimecres
Imatge d'UGT Balears / Europa Press.
389El que serà proclamat nou secretari general d’UGT a les Balears, Pedro Homar, que ha rebut un 58% de suport en el congrés que es clausura aquest dimecres, s’ha compromès a promoure la unitat en el sindicat, després de diversos mesos de ruptura en els quals ha estat encapçalat per una gestora.
“Partim d’una situació una mica complicada, a ningú li escapa que hi ha hagut una temporada llarga de ruptura entre les dues federacions més importants, i és una qüestió que per a mi s’ha tancat el capítol: A partir d’ara començarem a construir perquè som un sindicat que comença per la paraula ‘unió’ i hem de fer exactament això”, ha manifestat en declaracions als mitjans.
Ha recalcat la seva aposta absoluta “pel diàleg, pels ponts i per la comunicació que estan en l’ADN de la UGT”. “És el que ens defineix i ens distingeix dels sindicats corporatius”, ha afegit, abans de la clausura del 16è congrés regional d’UGT Illes Balears, a la qual assisteix el secretari general del sindicat, Pepe Álvarez.
En relació amb la situació dels treballadors de les Balears, la seva major preocupació és la dificultat d’accés a l’habitatge, una qüestió que “encara que no tingui relació directa amb el món laboral, té una implicació directa amb els salaris i el benestar de la gent, quan les pujades que pugui haver-hi a través dels convenis o del salari mínim interprofessional, se les menja la pujada de l’habitatge i el lloguer”.
“Com a interlocutors socials, és una qüestió en la qual haurem d’estar damunt perquè les Balears ja s’identifiquen amb el cost de la vida”, s’ha compromès i ha incidit que si fins ara aquest elevat cost s’associava al fenomen inherent de la insularitat, en l’actualitat, afectat per l’especulació de l’habitatge, “ha arribat a un punt insostenible”.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues