Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El més afectats són els bars, restaurants i comerços
El confinament decretat a Manacor afecta al nucli urbà consolidat, a excepció del polígon industrial. Per tant, s’inclouen les rondes (que compten amb nombroses superfícies comercials) i també les urbanitzacions de Son Talent.
El confinament afecta a unes 30.000 persones, que no podran sortir de l’àrea delimitada si no acrediten una causa justificada. Tampoc podran entrar persones de fora.
Dins el perímetre, els bars no podran servir a l’interior i a les terrasses només poden tenir una ocupació del 50%, igual que els comerços. Tots hauran de tancar a les 22h.
Les noves mesures entren en vigor dimecres a les 00h i estaran actives durant, al manco, 15 dies.
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia