La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Vicenç té un bon record de l'experiència, tot i que els seus familiars i els metges arribaren a tèmer per la seva vida
Menorca fa 21 dies que no registra cap nou contagi. Segons els criteris de l’OMS, l’illa estarà lliure del virus si compleix un mes sense cap cas nou. Tan sols queda un pacient actiu a l’UCI, d’on fa poc, 7 dies, n’ha sortit un veí des Castell de 71 anys. És el segon pacient que més temps hi ha estat ingressat, dos mesos.
Tot i així, Vicenç diu que té un bon record de la seva estada a la Unitat de Cures Intensives del Mateu Orfila. Va ingressar per urgències, de seguida el van passar a planta, però ràpidament la seva situació es va complicar i el van traslladar novament a l’UCI, on s’hi ha estat 58 dies.
De fet, la preocupació per l’evolució de la malaltia i les complicacions que pateixen especialment les persones grans semblaren afectar més anímicament la família de Vicenç i els professionals sanitaris, que no pas al mateix malalt, que es va passar un mes sedat. Ara, per sort, ja és gairebé a punt de marxar cap a casa.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima