Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El conseller de Medi Ambient i Territori l'ha defensat per ser una norma que posa fil a l’agulla a l’emergència climàtica
El Parlament ha validat amb el suport de l’esquerra el Decret Llei de mesures urgents de protecció del territori de les Balears. Un decret que principalment restringirà la construcció en sòl rústic i prohibeix, a Mallorca, la construcció de nous habitatges unifamiliars en terrenys declarats en Àrees de Prevenció de Riscos.
L’oposició critica que el Govern tramiti aquest Decret de manera urgent aprofitant la crisi sanitària i assegura que perjudicarà molt el sector de la construcció. El Partit Popular acusa l’Executiu que amb aquesta norma s’atura l’economia de la construcció i es perdran milers de llocs de feina. El portaveu Sebastià Segrera ha afirmat a més que, quan governin, i amb una majoria parlamentaria, derogaran aquesta llei.
Per la seva banda, el conseller de Medi Ambient i Territori ha defensat el Decret per ser una norma que posa fil a l’agulla a l’emergència climàtica amb la protecció de terrenys en zones amb risc d’inundacions, esllavissades o torrentades. A més, Miquel Mir afirma que la llei recupera la finalitat del sòl rústic per a la seva explotació agropequària i el protegeix d’usos impropis fets ens els darrers anys, ha dit, com l’ús residencial o turístic.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui