L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Una situació que ja s'ha cobrat les primeres baixes, com la de Pere Fuster, després de més de 30 anys de militància
Totes les mirades estan posades en la reunió que mantindran aquest pròxim dimarts, en principi a les set de l’horabaixa, una delegació de l’executiva de Més per Mallorca amb els representants de Capdepera per poder desbloquejar la situació al consistori. La direcció del partit continua marcant línies vermelles: no pactar amb el PP que arriba a acords amb l’extrema dreta.
Una situació que ja s’ha cobrat les primeres baixes, com la de Pere Fuster, després de més de 30 anys de militància. Fuster ha assegurat a IB3 Notícies que se sent ferit per la manera de fer de l’executiva de Més per Mallorca, però no ha volgut fer declaracions a càmera.
En un dur comunicat a les xarxes socials, no ha dubtat a denunciar imposicions i amenaces. Qui sí que ha parlat és la batlessa, Mireia Francesca Ferrer. Lamenta que no hagi pogut tirar endavant l’acord amb Més, en el qual estaven disposats, fins i tot, a cedir la batlia.
L’executiva de Més ja s’ha reunit en dues ocasions amb la militància de Capdepera. Les dues trobades han estat liderades pel coordinador de la formació, Lluís Apesteguia.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues