Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Ja hi ha 16 esdeveniments confirmats per enguany
El Palau de Congressos acollirà els primers congressistes d’aquí a poc menys d’un mes. Dia 18 de maig està previst que arrenqui el primer dels setze esdeveniments confirmats per a enguany. Es tracta d’un congrés d’immunologia que acollirà unes 240 persones que s’allotjaran al mateix hotel del Palau.
El congrés més rellevant d’aquest 2017 és sobre una marca europea d’automòbils que durà fins a Palma més de 2.000 congressistes, a final d’any. Per a l’ocasió, alguns hotels de la zona de Magaluf estiraran la temporada.
Melià arrenca aquest primer any de vida del Palau de Congressos amb la previsió de no tenir guanys, però tampoc pèrdues. El ple funcionament d’aquesta infraestructura pel que fa al rendiment i al nombre de congressos arribarà, diuen, amb vista al 2018.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella