Han tingut la col·laboració de la soprano Rebecca Nelsen i el director japonès Joji Hattori
L’Orquestra Simfònica de Balears ha oferit aquest diumenge horabaixa el seu tradicional concert de Cap d’Any al Palau de Congressos de Palma.
Juntament amb la soprano Rebecca Nelsen i el director japonès Joji Hattori, l’orquestra ha interpretat, entre altres, composicions de Rossini, Mozart i Strauss.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura