Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

L'equip de Javi Zamora perd el cinquè classificat (84-72), l'onzena victòria haurà d'esperar; Jalen Cone (21) va ser el màxim anotador i Víctor Arteaga (24), el més valorat
L’Hestia Menorca va perdre a la pista del Palència, el cinquè classificat, per 84 a 72. Tot i dominar el primer quart, els menorquins no varen tenir opcions de sumar l’onzena victòria de la temporada. El joc a camp obert del rival castellà atorgà al Palència anotacions còmodes i d’alt percentatge. Va ser el factor diferencial a la segona part.
L’Hestia Menorca va fer una posada en escena adequada al nivell d’exigència d’un gran rival, el Palència, i d’un ambient d’autèntica olla de pressió. La verticalitat de Jalen Cone, que acabaria com a màxim anotador amb 21 punts, i l’omnipresent Víctor Arteaga, el més valorat amb 24 dígits, varen permetre tancar el primer quart en positiu: 15-21. El tècnic local Luis Guil ajustà la defensa i el Palència començà a imposar les seves normes. Al descans, ja havia capgirat el marcador i la tendència del partit: 38-32.
L’Hestia va perdre completament la iniciativa i el control al tercer quart. L’adversari castigava cada errada, cada dubte… El Palència arribà a anotar 19 punts després de pèrdua. Els de Javi Zamora no es desenganxaven de la cita, però tampoc s’hi ficaven de ple: 60-49. La diferència s’estirà fins als 18 punts al darrer acte, sense opcions d’evitar el 84-72 final.
Ara, l’Hestia Menorca rebrà, consecutivament, el Guipúscoa i el Cartagena. La permanència passa, definitivament, per Bintalfa.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta