En bàsquet el Palma Air Europa dóna la plantilla per tancada amb la incorporació de Carles Bivià. El jugador valencià, de 31 anys, ha estat presentat avui amb la camiseta del seu nou club. Aquí tornarà a coincidir amb Xavi Sastre, quatre anys després d’abandonar el Mallorca Bàsquet. Sastre, que ha estat clau per al fitxatge de Bivià, ha deixat clar que la seva prioritat és que jugui d’escorta i no de base. Bivià serà un dels homes clau d’aquesta plantilla, sobretot perquè fins al desembre no s’hi poden incorporar els jugadors extracomunitaris.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.