Mor un home de 61 anys en un accident laboral a Manacor
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora

Els de Vadillo acusen el cansament de la Final Four i s'enfrontaran al Jaén als quarts de final de la Lliga
La ressaca de la Champions va passar factura dissabte al Mallorca Palma Fustal a Navarra. Els mallorquins varen caure contra un Ribera que es jugava la permanència a la categoria. Els bicampions d’Europa acaben la lliga regular sisens i perden el factor pista per als play-offs.
Passadís al campió de la Lliga de Campions en un Poliesportiu Ciutat de Tudela ple a vessar. Els locals sortien a la pista hipermotivats pel rival i perquè es jugaven la vida.
Les ganes de permanència del Ribera contra la fatiga del Palma Futsal es converteixen en gols. 3 a zero per als navarresos al minut 26.
Però el campió europeu treu l’orgull i Vilian el seu fusell. Amb una, dues i tres fuetades del brasiler el Palma aprofita la superioritat numèrica i iguala el matx en 10 minuts.
A un minut i mig del final el Palma comet la sisena falta i el Ribera es torna a avançar de penal. Un gol que decanta el partit a favor dels navarresos que, amb més jugadors a la pista per l’expulsió de Marcelo, varen arrodonir la golejada als segons finals.
Festa total a Tudela i cop de realitat del Palma a una Lliga irregular.
La víctima ha patit un accident amb una retroexcavadora