Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Dos gols de Quintela i un d'Eloy Rojas varen bastar per derrotar el coer en un partit complicat
El Palma Futsal va tornar al camí del triomf al Palau de Son Moix contra el coer. I no va ser una victòria plàcida per al conjunt de Vadillo que gairebé s’assegura la seva participació a la Copa d’Espanya. L’O Parrulo Ferrol va sorprendre d’inici amb un gol de Raya. El xut del gallec sorprèn Nico Sarmiento després de tocar en un jugador local.
El Palma va reaccionar ràpid. Només un minut després, Eloy Rojas aconseguiria l’empat a un amb un llençament de falta. A quatre minuts del descans, els de Vadillo feien la volta al marcador amb una gran acció personal de Joselito, que serveix el gol fet a Diego Quintela. Tomaz va estar a punt de fer-ne el tercer, just abans d’acabar la primera part.
A la represa, el Palma va augmentar el ritme defensiu, i una recuperació de Quintela suposaria el tercer gol dels locals, el segon en el compte particular de l’exjugador del Barça. Els mallorquins cercaren el quart per sentenciar definitivament el partit, però el que va arribar va ser el tres a dos de Dani Chino a sis minuts del final. El coer ho va intentar fins a l’acabament amb el porter jugador i Sarmiento va ser clau amb una aturada decisiva. A pocs segons d’acabar, el Palma va tenir el quart, però la fusta evita el gol de Quintela. Molt de patiment, però victòria final per als de Vadillo que acaronen la classificació matemàtica per a la Copa.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros