Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Al Palma Futsal se li ha tornat a entravessar elPozo Múrcia. Els primers minuts han estat dels murcians, que han imposat un ritme elèctric, impossible de seguir per al Palma. Carlos Barrón ha mostrat tot el seu repertori d’aturades des del principi.
Però Barrón no ha pogut fer res al minut 5 en un còrner mal defensat. Fernando treu i Tomas marca en pròpia porta. Per si de cas, Pito ja tenia la canya preparada al segon pal… I per pal el de Paradynski al minut 10, el brasiler rep la passada de Barrón i tot sol davant el porter l’estavella a la fusta.
Vint segons abans del descans, el Palma ha rebut el segon gol, Pito deixa assegut Vadillo i la posa per a Marinovic, que només l’ha d’empényer.
La segona part ha començat amb una ocasió per a cada equip. Fabio ha enviat a còrner el xut de Vadillo al minut 24… I just un minut després, ha arribat el tercer d’ElPozo, un magnífic gol de Pito… El pivot brasiler li pega gairebé des de mig camp i la pilota acaba a l’escaire. Tot i el cop, el Palma no ha baixat els braços, Tomas roba la pilota al mig del camp i combina amb Eloy Rojas, que marca.
A falta de 4 minuts, Juanito ha optat pel porter-jugador; precisament Carlitos té l’ocasió per fer el 2 a 3, però es troba amb l’un a 4 de Fede, el porter d’ElPozo.
El malefici de la copa d’Espanya continua.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi