Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'Osasuna Magna s'imposa a Son Moix per 1-4 en el darrer partit abans de la Copa d'Espanya
Hi ha dies que un pensa que és millor no haver-se aixecat del llit. I el Palma Futsal va tenir ahir un d’aquests dies. Al minut 11 de partit ja perdia per 0 a 1. Gol de Dani Saldise. Just abans del descans, va arribar l’empat. Felipe Paradynski tornava a ficar els mallorquins dins el partit.
Vadillo s’ensumava que el partit acabaria malament. Al minut 34, Alvarito tornava a posar Osasuna Magna per davant al marcador i el festival de gols no va acabar aquí. Al minut 36 arribava l’1 a 3, i al 37, Araça marcava l’1 a 4 definitiu. Tres gols en tres minuts que van sentenciar el partit i també un Palma Futsal que ja veu impossible arribar a la quarta plaça.
Això serà ja a la Copa d’Espanya. I al Palma Futsal li convé haver après la lliçó.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703