Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
El conjunt mallorquí ímposa 4-2 a O Parrulo i és líder amb 4 punts d'avantatge
El Palma Futsal blinda el seu èxit després d’un duel amb inici vibrant amb triomf 4-2 contra O Parrulo. Al primer minut, Lolo és el més viu i Vilela el més oportunista per sorprendre l’Oparulo. Els gallecs hi reaccionaren amb una fuetada d’Isma imparable per Fabio, que agafava torn a la porteria. L’empat va durar ben poc perquè el trident Rafa López-Joao-Hamza va treure escaire i cartabó per fer el 2 a 1. 3 dianes en 6 minuts d’un intercanvi de cops que Héctor Souto va voler alterar amb el porter jugador, recurs tàctic que va comparèixer més prest del que sol ser habitual.
Una mala defensa a pilota aturada va quedar en no res gràcies a la fusta. No va fallar Thalles, als primers instants del segon acte, amb una jugada individual que establia l’empat. La rèplica va ser una altra genialitat, obra de Nunes: canvi de ritme letal i xut d’angle imparable. Mati Rosa i Rafa López s’estavellaren contra els pals. Llavors, Fabio va fer un parell d’accions decisives abans d’aprofitar la ruleta russa del porter jugador. Per ara, aquest equip filma una escena il·lusionant al cel de la Lliga.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors