El club ha confirmat que Biel Serra no s’incorporarà finalment al projecte
El Palmer Palma ja està a punt per posar-se en marxa. Ho fa amb 8 dels 11 jugadors que formaran la plantilla. L’equip mallorquí començarà els entrenaments individuals avui capvespre després d’haver ja les pertinents proves mèdiques. Faltaran això si, 3 homes. Són els extracomunitaris Suskacevic, Mcdonnell i Harrell, que encara no són a l’illa. Tampoc no hi és Biel Serra, que s’ha desvinculat del club. La plantilla, que no conserva cap jugador de la temporada passada, té ganes de començar i ara el més important, diuen, és fer pinya al vestidor.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be