Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'equip d'Àlex Pérez i Pau Tomàs visita avui vespre la pista de l'Almansa
Guanyar per poder somiar. Aquest és el primer repte del Palmer Palma. L’equip d’Àlex Pérez i Pau Tomàs té avui l’enèsima final de la temporada. Serà contra l’Almansa, tretzè classificat, i que ve de perdre davant el Tau Casteló.
Els mallorquins, en canvi, hi arriben motivats després de guanyar a Son Moix el Girona de Marc Gasol. Un enfrontament que ha de servir com a model per aquest darrer tram del curs.
Una victòria permetria als mallorquins creure en la salvació. Els palmesans tenen el basket-average guanyat al Prat, i ho tenen perdut contra el Juaristi, els seus dos rivals directes.
Depenent dels resultats d’aquest cap de setmana, el Palmer Palma pot veure un raig de llum per afrontar les cinc finals que queden per acabar la temporada.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys