L'equip d'Àlex Pérez i Pau Tomàs visita avui vespre la pista de l'Almansa
Guanyar per poder somiar. Aquest és el primer repte del Palmer Palma. L’equip d’Àlex Pérez i Pau Tomàs té avui l’enèsima final de la temporada. Serà contra l’Almansa, tretzè classificat, i que ve de perdre davant el Tau Casteló.
Els mallorquins, en canvi, hi arriben motivats després de guanyar a Son Moix el Girona de Marc Gasol. Un enfrontament que ha de servir com a model per aquest darrer tram del curs.
Una victòria permetria als mallorquins creure en la salvació. Els palmesans tenen el basket-average guanyat al Prat, i ho tenen perdut contra el Juaristi, els seus dos rivals directes.
Depenent dels resultats d’aquest cap de setmana, el Palmer Palma pot veure un raig de llum per afrontar les cinc finals que queden per acabar la temporada.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge