Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Un darrer quart demoledor (24-10) ha deixat al conjunt mallorquí eliminat
Era molt complicat, i el Palmer Alma Mediterránea Palma ho ha lluitat fins al final, però finalment no ha pogut sumar la victòria que necessitava en la seva visita al Río Breogán (80-68) i ha quedat eliminat als quarts de final del playoff d’ascens a la Lliga ACB.
Després de la victòria a casa del passat dimecres que igualava l’eliminatòria, el conjunt mallorquí s’atrevia a somiar amb eliminar al gran favorit a l’ascens. Somni que s’ha mantingut fins al final del tercer quart, al que s’ha arribat amb el marcador de 56-58.
Però un darrer quart demoledor, amb un parcial de 24-10 (ha arrancat amb un 10-0), ha deixat el marcador final en 80 a 68.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació