Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
L'equip mallorquí aconsegueix la quarta victòria seguida com a local contra l'Osca
El Palmer Palma s’aferra a les opcions de permanència a LEB Or. Els homes de Pau Tomás i Álex Pérez sumaren ahir horabaixa un nou triomf a Son Moix contra el coer, l’Osca. És la quarta victòria consecutiva dels palmesans com a locals. Un contundent 86 a 61 per seguir somiant en la salvació.
Determinant va ser el gran inici dels mallorquins en defensa, desactivant el coer amb un 23-9 inicial. El Palmer va estar liderat per un incommensurable Wesley Van Beck, amb 22 punts i un letal Elijah Brown, també amb 22 punts i un balanç de 4 de 6 en triples.
Una bona primera part que contrasta amb el tercer quart, on l’equip palmesà només va anotar 9 punts. Tot i tenir uns minuts de irregularitat i dubtes, l’equip va reaccionar. Una reacció determinant, tirant d’orgull i maduresa per no deixar escapar la victòria contra el coer. Pau Tomás reconeixia a la roda de premsa posterior al partit que per a ells era “una autèntica final” i l’equip la va superar amb nota. Ara, el Palmer és a tres victòries de la permanència, que la marquen el Juaristi i el Prat. Queden 9 jornades per somiar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística