Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa tres ferits més, dels quals un greu

L'equip mallorquí aconsegueix la quarta victòria seguida com a local contra l'Osca
El Palmer Palma s’aferra a les opcions de permanència a LEB Or. Els homes de Pau Tomás i Álex Pérez sumaren ahir horabaixa un nou triomf a Son Moix contra el coer, l’Osca. És la quarta victòria consecutiva dels palmesans com a locals. Un contundent 86 a 61 per seguir somiant en la salvació.
Determinant va ser el gran inici dels mallorquins en defensa, desactivant el coer amb un 23-9 inicial. El Palmer va estar liderat per un incommensurable Wesley Van Beck, amb 22 punts i un letal Elijah Brown, també amb 22 punts i un balanç de 4 de 6 en triples.
Una bona primera part que contrasta amb el tercer quart, on l’equip palmesà només va anotar 9 punts. Tot i tenir uns minuts de irregularitat i dubtes, l’equip va reaccionar. Una reacció determinant, tirant d’orgull i maduresa per no deixar escapar la victòria contra el coer. Pau Tomás reconeixia a la roda de premsa posterior al partit que per a ells era “una autèntica final” i l’equip la va superar amb nota. Ara, el Palmer és a tres victòries de la permanència, que la marquen el Juaristi i el Prat. Queden 9 jornades per somiar.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa tres ferits més, dels quals un greu
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears