CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El Pontífex ha fet referència implícita als 700.000 musulmans rohingyes perseguits al país durant la recepció amb la líder birmana i el Nobel de la Pau Aung San Suu Kyi
El papa Francesc ha demanat a Birmània respecte a totes les identitats, en al·lusió implícita als 700.000 musulmans rohingyes perseguits al país asiàtic. Tot i els advertiments de les autoritats birmanes de no referir-se al conflicte d’aquesta ètnia, el pontífex ha fet una crida als drets humans davant la Premi Nobel de la Pau i líder “de facto” del país, Aung San Suu Kyi, i el president de Birmània, Htin Kyaw.
En un discurs en italià al Centre de Convencions de la capital birmana, Naypyidaw, el Pontífex que “en la gran feina de reconciliació i integració nacional, les comunitats religioses de Birmània hi tenen un paper privilegiat”.
De la dificultat amb què es troba el papa en aquest país, on els catòlics són amb prou feines un 1% de la població, en parla el fet que ni tan sols hagi pronunciat encara la paraula “rohingya”. Les víctimes d’aquesta gran operació de neteja ètnica pateixen nous crims, també, al país d’acollida, Bangladesh.
La trobada amb la líder Aung San Suu Kyi s’ha fet després que dilluns el sant pare es va reunir amb el cap de les forces armades, el general Min Aung, considerat el responsable de l’ofensiva que ha provocat un èxode de més de 700.000 rohingyes musulmans en tres mesos.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició