Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La inauguració tampoc podrà ser com tenia prevista el batle, Rafa Triguero, per al 4 de desembre, per coincidir amb el 25è aniversari de la Declaració d'Eivissa com a Patrimoni de la Humanitat
El Parador d’Eivissa pateix un nou endarreriment. No podrà obrir enguany i haurà d’esperar al primer trimestre de 2025, després de 15 anys de treballs i una inversió de 27 milions d’euros.
El passat mes d’abril, el batle d’Eivissa, Rafa Triguero, va manifestar el seu desig de poder obrir el Parador el 4 de desembre, per fer-ho coincidir amb la celebració del 25è aniversari de la Declaració d’Eivissa com a Patrimoni de la Humanitat. Expressava aquesta petició davant la visita de la llavors secretaria d’Estat de Turisme, Rosana Morillo.
Aquest dilluns, la presidenta de la xarxa de Paradors, Raquel Sánchez, ha manifestat que els darrers treballs tècnics i la contractació del personal s’allargaran i no permetran que la inauguració es pugui fer enguany, sinó al primer trimestre primer trimestre de 2025.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut