Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Quan acabin deu nous professionals s'incorporaran a la plantilla i vuit més quedaran en un borsí
A Menorca, ja ha començat el primer curs bàsic de formació per a nous bombers. Organitzat pel Consell, en col·laboració amb l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), són un total de 600 hores, que permetran donar resposta a la manca de bombers professionals a l’illa.
Dels divuit candidats que han començat el curs, una desena s’incorporaran als parcs de Maó i Ciutadella abans de l’estiu. La resta formaran part d’un borsí i s’aniran incorporant a mesura que el servei ho necessiti, i permetran augmentar el nombre de professionals, fins arribar als quatre per torn.
A Menorca el servei de bombers professionals es va posar en marxa l’any 1989 amb un bomber per torn. Ara es vol consolidar la plantilla, amb 23 bombers fixos.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre