L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'espai ha acollit diverses activitats per commemorar la conservació i protecció del parc
En un racó del sud-est de Mallorca s’amaga Mondragó, un petit redol on els boscos de pins i savines conviuen amb els penya-segats, les cales i l’aigua cristal·lina de la Mediterrània. Un entorn natural que destaca per la diversitat d’espècies animals i vegetals que hi habiten.
Avui se celebra el trentè aniversari de la creació d’aquest lloc, el parc natural de Mondragó. Després del parc de l’Albufera, va ser el segon entorn natural de les Balears en aconseguir la declaració de patrimoni natural. Són trenta anys de conservació, restauració i protecció del que es considera una de les joies de Mallorca.
«Mondragó és especial perquè tenim molta diversitat d’hàbitats que altres llocs no tenen. Penya-segats, costa, garriga,… Un fet característic del lloc és, també, la simbiosi de tots aquests espais concentrats en molt poc»; explica Maria del Puig Carbonell, directora del parc natural de Mondragó.
Per a la commemoració, s’han dut a terme diverses activitats per a tots els públics. Una de les quals ha estat el retorn de Semir i Jarana a la mar. Francisca Pujol, responsable de la fauna marina de Fundació Palma Aquàrium, conta que trobaren les tortugues enganxades a xarxes fantasma. «Com a conseqüència, les dues han perdut l’aleta que va quedar enganxada».
Grans i petits han gaudit de les meravelles de Mondragó per celebrar, un cop més, la protecció de l’entorn natural de les Illes.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues