La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

Aquestes prop de 800 hectàrees són una de les zones més ben conservades del migjorn de Mallorca
I enguany, el Parc Natural de Mondragó celebra els seus 30 anys. Aquestes prop de 800 hectàrees són una de les zones més ben conservades del migjorn de Mallorca. De fet, va ser un dels motius, juntament amb la gran riquesa d’ecosistemes i biodiversitat, que en motivaren la declaració l’any 1992. Amb motiu d’aquest aniversari, ens acostam a la zona i entrevistam Biel Payeras, educador del Parc Natural de Mondragó.
Un espai on hi ha diferents escenaris i, per això, també hi trobam diversitat de flora i fauna. Des d’orquídies fins a corbs marins, gavines de bec vermell, tortugues o simpàtics rupits i corriols que encara omplen de més encant aquest parc natural. Molts d’anys!
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys
Ha causat una gran expectació perquè la columna de fum era visible a tota la ciutat