Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'Ajuntament diu que la instal·lació no compleix els preceptes mediambientals
L’Ajuntament de Manacor tancarà el Parc Verd de Porto Cristo a finals d’aquest mes. Segons el consistori, la instal·lació s’ubica en un solar privat, sense conveniar, i incompleix els preceptes mediambientals. A hores d’ara, el municipi no disposa d’una ubicació alternativa per tornar a oferir el servei als 11.000 ciutadans que se’n beneficiaven.
El parc verd de Portocristo va començar a funcionar l’any 2010. Es va obrir com a solució provisional, fruit d’un acord verbal entre l’Ajuntament i el propietari del solar. La instal·lació però no està pavimentada, la qual cosa posa en risc la contaminació del subsòl, i tampoc no està tancada perimetralment. En no disposar d’un conveni amb la propietat, l’Ajuntament diu que no pot fer-hi millores i per això, assegura, la solució és tancar.
De moment, però, no hi ha alternativa per ubicar el parc en un altre lloc. Mentre cerca un solar, l’Ajuntament de Manacor augmentarà la presència de la deixalleria mòbil a s’Illot i Portocristo i potenciarà la recollida a domicili de voluminosos.
El parc donava servei a una població d’11 mil habitants. Agents del Seprona i de Medi Ambient n’investigaven el funcionament.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor