Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La víctima es recupera d'una operació a l'UCI
En Mark fa dos dies que va al lloc on la seva filla de 16 anys va tenir l’accident. Tracta d’entendre per on hauria caigut. Diu que l’informe toxicològic de la jove va donar negatiu en alcohol i drogues i que hauria travessat imitant un amic. Demana que se senyalitzin els punts més perillosos i que es millorin també les instal·lacions, com el pont elevat que travessa les vies. Així, diu, els incidents podrien evitar-se.
Diu que no té intenció de demanar responsabilitats de manera formal als Serveis Ferroviaris i que només vol que la seva filla es curi.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo