No obstant això, mantenia el règim de visites amb les filles els caps de setmana
Imatge de la casa on foren trobades les nines i el pare.
174Novetats en el presumpte nou cas de violència vicària a Alboloduy, Almeria. L’home de 35 anys que hauria enverinat les seves filles de 2 i 4 anys tenia una ordre d’allunyament de l’exparella i mare de les nines. A més, estava pendent d’un judici que s’havia de celebrar d’aquí a tres setmanes per violència contra la mare de les menors, que estava inclosa en el sistema de protecció Viogen. Per fugir d’ell, la mare i les nines havien passat a una casa d’acollida, i d’allà, a un poble veïnat.
L’home tenia una ordre d’allunyament i duia una polsera de control. No obstant això, mantenia el règim de visites amb les filles els caps de setmana. En no retornar les criatures a l’hora que tocava el diumenge, la mare va donar l’alarma i foren els cossos de seguretat els que trobaren les nines sense vida, suposadament emmetzinades, i el pare agonitzant. S’hauria suïcidat després de cometre el crim.
La violència vicària és una forma de violència masclista. Segons dades del Ministeri d’Igualtat, 52 menors han estat assassinats des del 2013 pel seu pare, o la parella o exparella de la mare. Les dues últimes víctimes menors havien estat dos infants morts a Barcelona el mes de gener, presumptament assassinats pel seu pare.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El pagès lidera un grup de socis que vol adquirir el 51% de l’empresa per 800.000 euros amb l’objectiu de garantir la continuïtat de la indústria
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros