L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Phillip McMaster és un activista canadenc que ha estat a la COP25 de Madrid
Centenars de persones s’han reunit aquest dimecres a la platja de ses Salines, a Sant Josep, per donar-se la primera capbussada de l’any. Com a novetat d’enguany, la jornada ha comptat amb la participació del Sustaina Claus, un Pare Noel reivindicatiu que ha portat el missatge ecologista a la Pitiüsa major.
Phillip McMaster és un activista mediambiental canadenc que ha estat a la COP25 de Madrid on va donar suport a Greta Thunberg. Ara, ha dut el seu missatge a Eivissa juntament amb Extinction Rebellion.
Com cada any des del 2012, la jornada també ha comptat amb la participació d’una empresa vinícola, tal vegada, per suportar millor l’aigua freda. Una activitat a la qual ha assistit gairebé un miler de persones.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues