Miquel Roldán, mestre condemnat per assetjament, s’incorpora al CEIP Son Pizà de Palma
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre
Ha declarat avui davant fiscalia, ja que el menor és una de les presumptes víctimes del cas de corrupció sexual
El pare que demanava treure amb urgència el seu fill de la Casa de la Infància de Maó ha declarat avui matí davant el fiscal, com a denunciant sobre la gestió interna del centre de menors. Assegura que el seu fill de quinze anys, una de les presumptes víctimes del cas de corrupció sexual, no assisteix a classe i que no el vigilen prou.
El Consell de Menorca ha rebutjat la petició d’aquest pare, que vol recuperar la tutela del menor per ingressar-lo a un centre de desintoxicació. Avui, tornarà a entrar la sol·licitud al registre de la institució i dona de termini fins a finals de setmana per obtenir una resposta. Si tampoc no és escoltat, o se li denega la petició, ha anunciat que demandarà al Consell.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre
La víctima ho va explicar a personal del seu centre escolar i les hauria patit des de fa vuit anys
La forta explosió a Can Cantó a Eivissa va ocórrer dimarts horabaixa