Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La proposta va ser del PP, que ara denuncia l'acte d'inici de les obres del nou cable submarí per electoralista
Acord unànime al Parlament per tornar a investigar el paper de Red Eléctrica a la pana elèctrica que ara fa un any, va deixar sense servei bona part de Menorca, durant 56 hores. El PSOE vol que es valori si hi ha alguna opció perquè s’indemnitzin els 38.000 afectats. i reobrir l’expedient a l’empresa, arxivat el passat mes d’abril.
La proposta, que ha rebut un suport unànime, va ser instada pel Partit Popular, que ara demana al Govern que faci un seguiment exhaustiu del cas.
Els populars també han denunciat a la Junta Electoral l’acte d’inici de les obres de l’estesa del nou cable submarí celebrat aquest dijous en considerar-lo electoralista.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat